مرکز فروش عمده چرم مصنوعی کروکودیل

چرم مصنوعی کروکودیل و کیف اداری مردانه چرم مشهد جزو چرم های محبوب بوده که در تولید انواع و اقسام اکسسوری از جمله کمربند، قاب گوشی، دستبند، کیف و کفش، انواع پوشاک مردانه و زنانه و همچنین تولید روکش مبل و صندلی و روکش صندلی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. جهت مشاهده انواع طرح ها و رنگ های موجود در وبسایت میتوانید بخش محصولات را بررسی کنید.

 

چرم مصنوعی کروکودیل

ویژگی های چرم مصنوعی کروکودیل

یکی از جالب ترین انواع چرم مصنوعی، چرم کروکودیل است که به دلیل طرح جذاب و ماندگاری بالای آن مناسب تولید انواع و اقسام محصولات مختلف و همچنین پوشاک و اکسسوری میباشد. همانطور که از اسم آن پیدا است چرم مصنوعی کروکودیل همانند پوست حیوان این حیوان بافت ریز برجسته ای روی آن دارد اما ضمختی و یکدست نبودن چرم کروکودیل اصلی ممکن است ظاهر زیبایی برای تولید وسایل مختلف نداشته باشد اما بر خلاف آن چرم مصنوعی کروکودیل ظاهر بسیار شیک و طرح منظمی دارد که به همین دلیل آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای تولید وسایل مختلف میکند.

چرم کروکودیل طبیعی جزو چرم های نسبتا نامتداول بوده و ارز محبوبیت پایین تری نسبت به چرم گاوی برخوردار است که این امر میتواند به دلیل سخت بودن پروسه نگهداری کروکودیل و پروسه دباغی کردن پوست آن باشد اما چرم وگان کروکودیل به دلیل اینکه از مواد سینتیکی مثل پلی ونیل، پلاستیک و PU تولید میشود تولید آن بسیار آسان تر بوده و تولید کنندگان با الهام از بافت پوست کروکودیل موفق به تولید پترن های به مراتب زیباتری شده اند که علاوه بر جذابیت ظاهری بیشتر، قیمت بسیار مناسب تری به نسبت پوست طبیعی کروکودیل دارد.

 

خرید چرم مصنوعی کروکودیل ارزان

خرید چرم مصنوعی کروکودیل ارزان

همانطور که پیشتر اشاره شد، چرم مصنوعی کروکودیل ارزان و کیف اداری مردانه چرم بوفالو جزو پر استفاده ترین چرم های صنعتی بوده که میتواند به هر محصولی ظاهر شیک و جذاب بدهد. تولیدکنندگان عزیز میتوانند انواع رنگ و طرح های این محصول را در اندازه دلخواه خود با مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.

اگر به دنبال خرید این محصول با قیمت ارزان قیمت هستید میتوانید محصول مورد نظر خود را با حذف واسطه به صورت مستقیم از وبسایت خریداری کرده و از کیفیت بالا و تضمینی محصولات موجود در وبسایت لذت ببرید. همچنین امکان سفارش و خرید از تمامی استان های ایران وجود داشته و مشتریان عزیز میتوانند سفارش خود را از طریق پست درب منزل دریافت نمایند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما