بهترین قیمت پارچه چرم مصنوعی برای لباس در بازار

پارچه چرم مصنوعی و کیف چرم مار انواع مختلفی دارد، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت کلی برای این محصول در نظر گرفت. پارچه های چرمی که برای تهیه لباس مورد استفاده قرار می‌گیرند، با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، قیمت‌گذاری می‌شوند. قیمت پارچه چرم مصنوعی برای لباس، به   برند تولید کننده این محصول نیز بستگی دارد. برندهای برتر و شناخته‌شده از بهترین مواد اولیه در تولید این محصول استفاده می‌کنند. نحوه عرضه پارچه چرم مصنوعی از عوامل دیگری است که می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد.

انواع پارچه چرم مصنوعی

یکی از عواملی که موجب شده است، پارچه چرم مصنوعی با استقبال زیادی در بازار فروش مواجه‌ شود، تنوع بالای این محصول است. پارچه چرم مصنوعی را می توان به صورت چرم پلی یورتان، چرم منفذ دار، چرم طرح‌دار، چرم اکلیلی، چرم اشبالت و چرم وینیل، در بازار فروش پیدا کرد. البته چرم پلی‌یورتان، منفذ‌دار و طرح‌دار بیشتر برای تهیه لباس مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایر چرم‌ها را می توان در تولید محصولات چرمی مانند کیف، کفش، مبلمان و صندلی، روکش و تودوزی داخل خودرو یا جلد و شیرازه کتاب، بکار گرفت. طبیعی است که قیمت پارچه چرم مصنوعی برای لباس با قیمت سایر پارچه‌های چرمی متفاوت خواهد بود.

 

مقایسه پارچه چرم مصنوعی با پارچه چرم طبیعی

شاید در نگاه اول نتوان تفاوت چندانی بین پارچه چرم مصنوعی با چرم طبیعی، پیدا کرد.

کیف چرم مارک بوفالو از لحاظ نرمی و لطافت بر چرم طبیعی ارجحیت دارد. بافت منظم و یکنواخت پارچه چرم مصنوعی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. چرم طبیعی دارای بافت نامنظمی می‌باشد. پارچه چرم مصنوعی به مراقبت یا نگهداری خاصی نیاز ندارد، در حالی که چرم مصنوعی باید به دور از آفتاب و رطوبت نگهداری شده و هر‌چند وقت یکبار به کمک واکس یا روغن‌های مخصوص جلا داده شود. رنگبندی پارچه چرم طبیعی محدود به چند رنگ خاص است. چرم مصنوعی رنگبندی‌های متنوعی دارد. پارچه چرم مصنوعی آب و رطوبت را جذب نمی‌کند. همین امر موجب می شود، با اطمینان خاطر بتوان از آن در تهیه لباس‌های زمستانی استفاده نمود. بر خلاف پارچه چرم طبیعی، چرم مصنوعی با قرار گرفتن در مقابل نور‌خورشید تغییر رنگ نخواهد داد.  چرم مصنوعی دچار سایش، ترک یا پوسته پوسته شدن نمی‌شود. این نوع چرم از مواد پلیمری تهیه شده و برای تهیه آن به کشتن هیچ حیوانی نیاز نخواهد بود. همانطور که می دانید پارچه چرم طبیعی قیمت بسیار گرانی دارد و افراد مختلف توان خرید آن را ندارند. قیمت پارچه چرم مصنوعی برای لباس، در حد معقول و مناسبی بوده و همه می توانند آن را خریداری نمایند.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما