فروش بهترین نوع چرم مصنوعی استفاده شده برای صنعت کشتیرانی

کشتیرانی یکی از مشاغلی است که بسیار طاقت فرساست و مدت زمان کار در آن بسیار طولانی می باشد اما در صنعت چرم مصنوعی، تجارت دریایی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. نوعی از چرم مصنوعی وجود دارد که در کشتیرانی از آن بسیار زیاد استفاده می شود. پارچه چرم مصنوعی مورد نظر با دیگر انواع این ماده تفاوت بسیار زیادی دارد.

 

چرم مصنوعی برای کشتیرانی

تفاوت چرم مصنوعی کشتیرانی با دیگر چرم ها

چرم مصنوعی و کیف چرم مار برای کشتیرانی که در معرض رطوبت قرار دارد باید در زمینه مجاورت با رطوبت و آب، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. اگر از چرم کشتی خوبی در مناطق مختلف کشتی که نیازمند به چرم‌مصنوعی دارد استفاده نشود، خسارات جبران‌ ناپذیری به کشتی ما وارد می شود. پارچه چرم مصنوعی باید خیلی تغییرات کمی نسبت به شرایط جوی از هر نوع نشان دهد و همچنین مقاومت بسیار بالایی داشته باشد که بر اثر حرکت و ضربه به راحتی دچار بریدگی و فرسایش نشود. این نوع چرم باید دارای ضخامت بیشتری نسبت به انواع دیگر چرم باشد. همچنین طرح های خاصی برای این نوع استفاده می شود که با توجه به سلیقه و سبک مد نظر خود اقدام به استفاده از آنها در کشتی و وسایل نقلیه ای که بر روی آب حرکت میکنند می کنند یکی از بهترین انواع چرم کشتی چرم عایق چرم ضد آب می باشد، که بسیار پرکاربرد است.

 

چرم مصنوعی برای کشتیرانی

مراکز توزیع چرم مصنوعی برای کشتیرانی

اگر در زمینه کشتیرانی فعالیت دارید، می دانید که خرید عمده چرم مصنوعی برای کشتیرانی بسیار با کیفیت و مرغوب و در عین حال با هزینه مناسب چه مقدار حائز اهمیت می باشد. ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با ارائه کیف چرم مارک بوفالو در طرح ها و رنگهای متفاوت برای استفاده در کشتی، نیاز شما به این چرم مصنوعی برای کشتیرانی را پوشش بدهیم. تنوع بسیار زیادی در بازار تولید و عرضه این محصولات وجود دارد، اما اطمینانی که ما به شما میدهیم این است که اجناسی که تحویل می گیرید درجه یک بوده و بدون واسطه و مستقیماً از تولید به مصرف شما متقاضی گرامی رسیده است و آزمایش های کیفی و فنی لازم برای تست مقاومت و ثابت ماندن حالت چرم بر روی این محصول انجام شده است و خوشبختانه تمام این آزمایش ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و از تمام مراحل کنترل کیفی موفق بیرون آمده است.

جهت برقراری تماس و کسب اطلاعات بیشتر  و همچنین استعلام قیمت و موجودی می توانید با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما