مرکز فروش چرم مصنوعی مات به صورت عمده در بازار

چرم مصنوعی در انواع مختلف به صورت مات و براق تولید می‌شود. از انواع چرم مصنوعی مات یا براق می توان در صنایع مختلف استفاده نمود. چرم مصنوعی را می توان به صورت چرم پلی‌اورتان، وینیل، چرم طرحدار، اشبالت و منفذدار در  بازار فروش پیدا کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ساختار چرم مصنوعی و کیف اداری مردانه چرم مشهد نیز لایه لایه بوده که لایه رویی یا اصلی آن را پلاستیک یا مواد پلیمری تشکیل می‌دهد. محصولات چرمی مختلفی مانند کیف و کفش، لباس، مبلمان و وسایل چرمی دکوری و تزئینی که در تهیه آن‌ها از چرم مصنوعی استفاده شده است، ارزان قیمت‌تر از محصولات چرمی طبیعی هستند.

 

چرم مصنوعی مات

برتری‌های چرم مصنوعی مات نسبت به چرم طبیعی مات

همانطور که می‌دانید چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات بدست می‌آید. در واقع برای بدست آوردن چرم طبیعی، باید حیوانی ذبح و کشته شود. به همین دلیل تولید چرم طبیعی محدود بوده و قیمت گران‌تری نسبت به چرم مصنوعی مات دارد. همین امر موجب شده است فعالان صنایع مختلف، ترجیح دهند از چرم مصنوعی استفاده نموده تا هزینه کمتری بابت تولید محصولات چرمی متقبل شوند.

برای نگهداری از چرم طبیعی و کیف اداری مردانه چرم بوفالو باید به نکات مختلفی توجه نمود. چرم طبیعی نباید در محل مرطوب نگهداری شود. این نوع چرم نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد. هر چند وقت یکبار باید به کمک روغن‌های مخصوص چرم طبیعی را جلا داد، تا ترک نخورده و پوسته نشود. در مورد چرم مصنوعی اینگونه نیست. این نوع چرم در مقابل رطوبت دوام بالایی دارد. نور خورشید به آن آسیب نمی‌رساند و به شرایط خاصی برای نگهداری، نیاز نخواهد داشت.

 

چرم مصنوعی مات

نحوه تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی

اینکه چرم مصنوعی شباهت زیادی با چرم طبیعی دارد، سخنی درست است، اما با کمی دقت می توان این دو نوع چرم را به خوبی از هم متمایز کرد. اگر چرم مصنوعی و طبیعی را برش دهید، لبه چرم مصنوعی کاملا صاف ولی لبه چرم طبیعی اینگونه نیست. به پشت چرم طبیعی نگاه کنید، این چرم در قسمت پشت نیز پرز دار و بافتی دانه‌ای و فیبر مانند دارد. پشت چرم مصنوعی مانند قسمت رویی آن کاملا صاف است. اگر آتش کبریت  را به چرم مصنوعی نزدیک کنید، جمع شده و بوی پلاستیک سوخته می‌دهد.

از چرم طبیعی به خوبی می توان بوی چرم را حس نمود. حرارت تغییری در کیفیت این چرم نمی‌دهد. چرم مصنوعی آب را جذب نمی‌کند. به همین دلیل از آن در تهیه البسه زمستانی استفاده می‌کنند. برش آسان و دوخت راحت نیز از ویژگی های مهم چرم مصنوعی مات است. به همین دلیل طراحان و خیاطان در رشته های مختلف ترجیح می‌دهند با چرم مصنوعی کار کنند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما