مرکز فروش عمده و پخش چرم مصنوعی صابونی

چرم صنعتی انواع مختلفی دارد و چرم مصنوعی صابونی یکی از انواع پر فروش این کالا است. که بیشترین مورد مصرف آن در صنایع کیف و کفش است. از زمانی که این مدل از چرم برای اولین بار به تولید انبوه در آمد تا به امروز دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده است و محصولی که الان در بازار وجود دارد بسیار با کیفیت تر و مرغوب تر از مدل ‌های اولیه این محصول می باشد.

 

چرم مصنوعی صابونی

ویژگی های چرم های مصنوعی صابونی

چرم مصنوعی صابونی و چرم هولوگرامی دارای چند لایه می باشد و هر کدام از این لایه ها بعد از تولید به روی لایه قبلی قرار می‌گیرند. چرم صابونی اصل دارای چند ویژگی خاص می باشد یکی از ویژگی هایی که چرم صابونی ویژه دارد این است که بسیار جنس رویه مقاومی دارد و به راحتی دچار پارگی و فرسایش نمی شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل چرم صنعتی تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد آن می باشد به طوری که می‌شود این محصول  را در اکثر رنگ های شناخته شده در صنعت پارچه یافت.

چرم مصنوعی صابونی از زیباترین انواع چرم مصنوعی می باشد که در تولید انواع محصولات و لوازم جانبی که مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد به کار گرفته شده است. از چرم مصنوعی صابونی در تولید رویه کیف و کفش استفاده می شود همچنین می توان از این نوع چرم مصنوعی برای تولید رومیزی و رانر استفاده کرد که زیبایی خاصی را به محیط می بخشد.

 

چرم مصنوعی صابونی

مرکز خرید چرم های مصنوعی صابونی

برای این که در سریع ترین زمان و با به صرفه ترین قیمت ممکن به چرم مصنوعی صابونی و چرم عمده مورد نیاز خود دست پیدا کنید، نیازی نیست که وقت و هزینه بسیاری به خرج دهید و به صورت فیزیکی و حضوری به بازار فروش پارچه چرم مصنوعی و منسوجات آن بروید. می توانید با استفاده از اینترنت  و خرید آنلاین از سایت ما یک خرید مطمئن و بسیار با کیفیت داشته باشید. چرم مصنوعی ارائه شده که تقدیم شما می شود از مراحلی که برای کنترل کیفی قرار داده شده اند با موفقیت بسیار زیادی عبور کرده اند و همچنین تست ها و آزمایشاتی که بر روی این نوع چرم انجام شده است دارای نتایج فوق العاده ای بوده است که باعث شده نشان استاندارد به این محصول تعلق بگیرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما