لیست قیمت انواع چرم مصنوعی اکلیلی

چرم مصنوعی اکلیلی، دارای انواع مختلف است که برای بسیاری از محصولات به کار می‌رود. لیست قیمت انواع چرم مصنوعی اکلیلی را از چه طریقی می‌توان دریافت نمود؟ چرم مصنوعی، تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد که یک نمونه آن، چرم مصنوعی اکلیلی نام دارد.

این مقاله به بررسی لیست قیمت انواع چرم مصنوعی اکلیلی در بازار می‌پردازد.

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی

 

چرم مصنوعی اکلیلی

چرم مصنوعی همچون چرم هولوگرامی، نوعی ماده اولیه است که از آن برای تهیه پوشاک، کیف، لوازم داخلی خودرو، لوازم منزل و… استفاده می‌شود.

پرکاربردترین چرم مصنوعی را می‌توان به این مدل اطلاق نمود، چرا که از جذابیت و رنگ‌آمیزی بسیار متنوع برخوردار می‌باشد. به دلیل زیبایی که دارد، از آن برای تولید کیف و پوشاک و مبلمان استفاده می‌کنند.

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی

 

کاربرد چرم مصنوعی اکلیلی

این چرم یکی از پر کاربردترین مدل چرم ها می‌باشد و در موارد زیر کاربرد دارد:

  • رومیزی رانر
  • زیر لیوانی
  • زیر بشقابی
  • انواع گل سر
  • وسایل تزئیناتی
  • کیف
  • کفش
قیمت چرم مصنوعی اکلیلی

 

لیست قیمت انواع چرم مصنوعی اکلیلی

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی، به دلیل استفاده از اکلیل و زیبایی آن کمی از دیگر چرم‌های مصنوعی بیشتر می‌باشد که البته این محصول دارای قیمت‌های مناسب است.
همچنین قیمت اعلام شده، ثابت نبوده و علت آن هم نوسانات بازار و شرایط واردات محصول می‌باشد.

در حقیقت بیشتر متراژ چرم مصنوعی‌های اکلیلی موجود در بازار، وارداتی بوده و به همین دلیل قیمت آن از سایر مدل‌های چرم گران‌تر می‌باشد.

  مدل چرم مصنوعی  قیمت
  چرم مصنوعی اکلیلی پشت پارچه    80
  چرم مصنوعی اکلیلی پشت نمد  90

 

مراکز خرید و فروش انواع چرم مصنوعی اکلیلی

امروزه خرید چرم مصنوعی به علت تعدد فروشگاه‌های چرم مصنوعی، آسان شده است. بازهم امکان دارد شما نتوانید چرم مورد نیاز خود را خریداری کنید و آن هم به دلیل موجود نبودن محصول مورد نیاز شما می‌باشد.
در این مواقع یکی از آسان ترین راه ها، استفاده از اینترنت و خرید از سایت فروش اینترنتی است. خریدار با ارتباط برقرار کردن با فروشنده می‌تواند عکس یا نمونه کار را دریافت کند و سپس بعد از مطمئن شدن، خرید نهایی خود را انجام دهد.

سایت آزاد چرم، این امکان را فراهم کرده تا شما با خرید از سایت ما، از کارخانه محصول خود را  نظیر چرم عمده خریداری کنید و سپس آن را در آدرس داده شده دریافت کنید.

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما