قیمت چرم مصنوعی تولید شده ایرانی در بازار به صورت عمده

چرم مصنوعی و کیف چرم اداری مردانه شیک تولیدشده در ایران از سالهای گذشته تا کنون به لحاظ کیفیت و نوع تولید همچنین از نظر قیمت با فراز و نشیبهای زیادی همراه بوده است.
قیمت چرم مصنوعی تولید شده ایرانی در کیفیتهای مختلف و با متریال متفاوت از سالهای پیش در کشور میسر شد.

آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که چرم مصنوعی چیست؟ از چه موادی ساخته شده است و چرم مصنوعی تولید شده چه کاربرد هایی میتواند داشته باشد؟ اگر این سوالات برایتان پیش امده است، ما را در این مقاله همراهی کنید تا کاملاً با این نوع چرم آشنا شوید. چرم مصنوعی یکی از انواع چرم های موجود در بازار است. دو نوع اصلی از چرم مصنوعی از نظر ساختار وجود دارد: پلی اورتان (PU) و پلی وینیل کلراید (p.c-vinyl). چرم های مصنوعی پلی اورتان و وینیل در صنایع پوشاک، مبلمان یا طراحی داخلی و پوشش محصولات استفاده می شود.

 

چرم مصنوعی تولید

انواع چرم مصنوعی و کاربرد های آنها کدامند؟

همانطور که اشاره کردیم چرم مصنوعی تولیدی در این صنعت، به دو دسته تقسیم بندی میشود که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. پارچه PU نرم‌تر، انعطاف‌پذیرتر و دارای منافذ بیشتر است، به این صورت که برای تولید کالاهای درجه یک، شامل پوشاک و مبلمان یا لوازم جانبی (سطوحی که مستقیماً با پوست تماس دارند) استفاده می‌شود. وینیل به نازکی PU نیست و قابلیت تنفس ندارد. روکش وینیل از مواد مصنوعی تولید می شود. الیاف اثاثه یا لوازم داخلی از پلی استر محکم ساخته می شوند و پس از آن الیاف با وینیل ساخته شده از پلی وینیل کلراید و پلاستیک پوشانده می شوند. این وینیل در سطح الیاف ذوب می شود تا دقیقاً به شکل انها دراید و از نظر ظاهری نزدیک به شکل لایه های زیرین شود.

تمیز کردن و نگهداری اثاثیه یا لوازم داخلی که با چرم مصنوعی وینیل تولید شده اند بسیار آسان است. این ویژگی برای مواردی که نظافت اولویت مهمی است، مانند بیمارستان ها و رستوران ها، گزینه بسیار مناسیب است.

 

 

چرم مصنوعی تولید

تولیدکنندگان چرم مصنوعی در کشور

تولیدکنندگان چرم مصنوعی و کیف چرم خورشید برای ساخت انواع محصولات خود تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین محصول خود را از لحاظ کیفیت به بازار مصرف عرضه کنند. ساخت انواع چرم صنعتی ، با دقیق ترین شیوه ها در حین ساخت و طراحی انجام می گیرد. مهم ترین نکته که در حین تولید چرم مصنوعی به آن توجه شده است، کیفیت و استاندارد مطلوب است. مراکز ساخت چرم صنعتی علاوه بر رعایت تمام استاندارد ها و کیفیت های لازم، ذائقه ی مشتریان را نیز درنظر گرفته اند که این مورد موجب محبوبیت بیشتر این محصولات در میان خریداران شده است. به همین خاطر فروش این محصول صنعتی از طریق روش های مختلفی از جمله سایت های اینترنتی انجام می گیرد. فروشندگان چرم مصنوعی همواره شرایط را برای فروش بیشتر این محصول و تامین نیاز های بازار فراهم می کنند.

شما میتوانید برای ثبت سفارش و خرید انواع چرم مورد نظر خود با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما