مرکز پخش چرم مصنوعی قرمز

چرم مصنوعی و کیف اداری مردانه چرم مشهد با دامنه ای وسیعی از استفاده امروزه به عنوان جایگزینی برای نوع طبیعی آن مورد استفاده قرار میگیرد. در این بین رنگ قرمز دارای طرفدار ببیشتری است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در مواد تولید چرم مصنوعی از مواد اولیه کاملا مصنوعی استفاده شده و همچنین ظاهر چرم صنعتی مشابه طبیعی است به طوری که تشخیص آن برای افراد مبتدی کار راحتی نخواهد بود.

 

چرم مصنوعی قرمز

نحوه تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی

تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی کار ساده ای نیست و شما نمیتوانید به سادگی این موضوع را متوجه شوید.

اولین راه برای تشخیص این موضوع رنگ پشت محصول است چرم های صنعتی معمولا دارای پشتی پارچه ای هستند که با یک پوشش پلاستیکی صاف و دانه ای پوشیده شده است اما پشت نوع طبیعی حالت فیبری دارد. با این حال برخی از چرم های صنعتی تولید شده ظاهر و پشت آن ها دقیقا مانند نوع طبیعی است.

راه دیگر تشخیص، دقت به نوع برش چرم است. درنوع صنعتی برشی صاف و تمیز دارد. در حالی که مدل طبیعی به این صورت نیست علت این موضوع را میتوان این دانست که چرم طبیعی دارای یک لایه فیبر متراکم است و در مورد چرم مصنوعی، لایه ی بالایی بسیار متراکم و بدون فیبر است.

چرم صنعتی از مواد شیمیایی و برپایه مواد نفتی و پتروشیمی ساخته شده و در مقابل به حرارت واکنش داده و میسوزد و بویی مانند بوی پلاستیک دارد اما چرم طبییعی نمیسوزد و فقط رنگ آن تغییر میکند.

 

چرم مصنوعی قرمز

خرید چرم مصنوعی قرمز با قیمت ارزان

همواره در خرید دو فاکتور مهم، قیمت و کیفیت است. چرم صنعتی با قیمت های متفاوتی در بازار داخلی وجود دارد. برخی از این محصولات دارای کیفیت نسبتا بالایی هستند و برخی نیز کیفیت چندان خوبی ندارند. بنابرین در خرید چرم مصنوعی باید اطلاعات خوبی درباره آن داشت.

به صورت کلی فاکتور های زیادی برای خرید کیف اداری مردانه چرم بوفالو وجود دارد. مانند طرح، رنگ و حتی نوع فروش آن. اما شما میتوانید این محصول را با کمترین قیمت به طور مستقیم از عمده فروشان تهیه نمایید.

و یا با مراجعه به نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور پس از اطمینان از کیفیت و قیمت آن نسبت به خرید اقدام نمایید.

و در آخر شایان ذکر است به علت رقابتی  بودن بازار فروش و تولید این محصول خرید مستقیم این محصول از تامین کنندگان معتبر با حذف واسطه ها اهمیت زیادی در تضمین کیفیت و همچنین قیمت تمام شده این محصولات در سفارشات عمده دارد . برای آگاهی از چگونگی سفارش عمده میتوانید با نمایندگان فروش این مراکز در ارتباط باشید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما