فروش چرم فرش با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان

چرم فرش از انواع مختلف چرم اعم از طبیعی و یا مصنوعی تولید می  گردد. فرش هایی که با نوع طبیعی تهیه می‌شوند، کالایی لوکس و گران قیمت می‌باشند.

استفاده از  کیف چرم شتر در تهیه فرش موجب شده است قیمت این محصول در حد متعادل بوده و خرید آن برای همه افراد میسر گردد. چرم مصنوعی که برای تولید محصول ذکر شده استفاده می‌شود، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.
این نوع چرم در مقابل سایش و خط و خش مقاوم هستند. میزان تاثیر پذیری این نوع چرم در مقابل نور مستقیم آفتاب کم است. شستشوی آسان از دیگر ویژگی های این نوع چرم است.

 

چرم فرش

ویژگی های چرم فرش

چرم مصنوعی فرشی و کیف چرم صنعتی باید متناسب با محصول تولید شده از انعطاف قابل قبولی برخوردار باشد. این محصول معمولاً وزنی سبک داشته و همین موضوع در وزن نهایی فرش تاثیرگذار خواهد بود. چرم مورد استفاده برای زیر فرشها باید در مقابل لیزخوردن بر روی سرامیک و سطوح صیقلی، بسیار عالی عمل کرده و درصد بسیار زیادی از سُر خوردن فرش جلوگیری کند و به نوعی ترمز برای انواع موکت و فرشها محسوب شود.

کیفیت چرم مصنوعی درجه یک و مرغوب جهت استفاده و به کار بردن این محصول در صنعت نساجی، به عوامل متعددی وابسته است اما می توان از مهم ترین آن ها به ویژگی های زیر اشاره کرد:

  • تنوع رنگ گسترده
  • راحتی در دوخت و برش آسان
  • قابل شستشو و تعمیر باشد
  • مقاوم در برابر خراش و حرارت
  • درجه نرمی یا خشکی آن
  • و…

 

چرم فرش

مزایای چرم مصنوعی

  • مقرون به صرفه
  • با دوام بودن
  • نگهداری آسان در مقایسه با نوع طبیعی
  • ظاهر ثابت
  • تناسب با مد

چرم فرش که در اکثر کارخانه های ایران برای تکمیل فرش تولید می شود، کیفیت قابل قبولی دارد و با توجه به هزینه های کلی تولید این محصول در کشور، در صورت فراهم بودن بستر مناسب برای صادرات چرم مصنوعی از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد بود.

 

 

چرم فرش

قیمت چرم فرش

همانطور که می‌دانید چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات مختلف بدست می‌آید. چرم مصنوعی از مواد پلیمری طی فرآیندهای مختلفی تهیه می شود. چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد. نمونه های مختلف این چرم نیز کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. عوامل مختلفی در تعیین قیمت چرم فرشی تاثیرگذار است. طبیعی است که کیفیت تولیدات همه برندهای تولیدکننده محصول مد نظر، یکسان نخواهد بود. برندهای معتبر و شناخته شده، بهترین و مرغوب‌ترین این نوع چرم را تولید و روانه بازار فروش می‌کنند. کیفیت تولیدات این برندها برای مصرف‌کنندگان، به اثبات رسیده است. به همین دلیل این از چرمِ تولیدی برندهای معتبر از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. علاوه بر کیفیت و برند تولیدکننده این محصول، رنگ این چرمها نیز در تعیین قیمت این محصول می‌تواند نقش داشته باشد. برخی رنگ‌ها طرفداران بیشتر و بازار فروش پررونق‌تری دارند. قیمت این نوع چرم فرش کمی با قیمت سایر نمونه ها تفاوت دارد.

استعلام از موجودی این نوع چرم ، با برقرای تماس با کارشناسان ما میسر است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما