خرید چرم مصنوعی طرح دار باکیفیت

امروزه استفاده از چرم مصنوعی طرح‌دار، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و کاربرد فراوانی در دوخت انواع کیف و کفش، کیف پول و کمربند، لباس و سایر دست سازه‌ها دارد. این محصول، دارای انواع طرح‌ها و تنوع رنگ‌های مختلفی است و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می‌باشد.

بزرگترین کارخانه تولید انواع چرم مصنوعی با در دست داشتن کادر مجرب و تولید مدل های مختلف از چرم مصنوعی، توانسته توجه بسیاری از خریداران محصولات چرمی را به خود اختصاص بدهد.

 

 

خرید چرم مصنوعی طرح دار باکیفیت

آشنایی با انواع طرح چرم مصنوعی

چرم مصنوعی طرح‌دار و چرم هولوگرامی، در طرح‌های بسیار متنوعی با رنگ‌بندی متناسب با هر نوع سلیقه‌ای تولید می‌گردد و این طرح‌ها عبارتند از:

  • پوست ماری: چرمی است که بر آن طرح پوست مار ایجاد می‌شود و به آن جلوه‌ای زیبا می‌بخشد که در تولید محصولات خاص و شیک مانند کیف پول، کیف و کفش مجلسی، گارد موبایل، جا سوئیچی و جا کارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کروکودیل: این نوع چرم را با دستگاه‌های پرس پر قدرت به همراه گرما و رطوبت، طرح‌دار می‌کنند که باعث می‌شود، برای همیشه این طرح‌ها ثابت بمانند. مناسب برای تولید انواع کیف و کفش‌های زنانه و مردانه، قاب موبایل و تبلت، کمربند چرمی، بند ساعت و اکسسوری‌های مختلف می‌باشد.
  • بافت دار: برای تولید انواع اکسسوری چرم از جمله کیف، کفش و غیره مناسب می‌باشد.
  • ساده: این نوع چرم هیچ‌وقت از مد جامعه خارج نشده و با قابلیت رنگ‌پذیری، شفاف و براق بودن می‌تواند در بسیاری از محصولات چرمی مانند کیف، کفش، کاپشن، روکش صندلی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.
  • اکلیلی یا لمه: دارای مقاومت، رنگ پذیری بالا و سطح براق و درخشنده می‌باشد. در رنگ‌های مختلفی همچون سبز، قهوه ای، سرمه‌ای، مشکی، آبی، نقره ای، قرمز و طلایی است که در تولید انواع مبلمان اداری و خانگی، کیف وکفش و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آشنایی با انواع طرح چرم مصنوعی

فروش عمده چرم مصنوعی طرح دار عروسکی

فروشگاه‌های مجازی و سایت‌های اینترنتی بسیار زیادی برای فروش چرم مصنوعی و چرم عمده در سراسر کشور وجود دارد که برای خریداری کردن به آسانی قابل دسترسی است.
می‌توانید محصول مورد نیاز خود را با انواع طرح‌ها و رنگ‌ها مشاهده کنید و با کیفیت بالا و با قیمت مناسب و به صرفه تر تهیه نمایید.

فروشگاه‌های لوازم التحریر نیز با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، جامدادی‌های دخترانه و پسرانه با چرم مصنوعی عروسکی، در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت را می‌توانند از طریق همین سایت‌ها با سهولت و با قیمت ارزان‌تر به صورت عمده خریداری کنند.

 

 

فروش عمده چرم مصنوعی طرح دار عروسکی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما