بهترین قیمت چرم مصنوعی برای کیف در ایران

چرم مصنوعی کیف و کیف چرم مار در انواع مختلفی به بازار فروش ارائه می‌شود. چرم مصنوعی پلی اورتان، اشبالت، طرحدار، منفذ دار و اکلیلی جزء نمونه‌های مختلف چرم مصنوعی است. از نظر کیفیتی نمونه‌های مختلف چرم مصنوعی متفاوت بوده و همین امر روی تعیین قیمت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود. برندهایی که چرم مصنوعی را تولید می‌کنند، فاکتورها و پارامترهای خاص خود را برای قیمت‌گذاری چرم مصنوعی دارند. اگر می‌خواهید این محصول را با کمترین هزینه خریداری نمائید، به سراغ عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول بروید. ارزان بودن قیمت چرم مصنوعی برای کیف، نسبت به چرم طبیعی، خرید این محصول را مقرون به صرفه کرده است.

انواع چرم مصنوعی

یکی از فاکتورهایی که موجب شده است از چرم مصنوعی در بازار فروش استقبال زیادی شود، تنوع بالای این محصول و رنگ‌بندی‌های متفاوت آن است. چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد. چرم منفذ‌دار یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های چرم مصنوعی است. این نوع چرم مانند چرم طبیعی دارای منافذی برای تبادل هوا می باشد. چرم طرحدار زیبایی خاص و منحصر به‌ فردی دارد. طرح‌های منظم و یکنواخت این نوع چرم، چشم هر بیننده‌ای را مبهوت خود می‌کند. چرم پلی‌ اورتان نوعی چرم مصنوعی باکیفیت و براق است. این نمونه چرم بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده است. چرم وینیل ظرافت خاصی دارد. به همین دلیل از آن بیشتر برای شیرازه و جلد کتاب استفاده می‌شود. چرم ترکیبی اشبالت که از چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید شده است، ضخامت مناسبی داشته و قدری زمخت است. چرم اکلیلی به واسطه دانه‌های شنی براقی که دارد، بسیار زیبا و براق بوده و بیشتر برای تهیه محصولات چرمی تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ذکر این نکته نیز لازم است که از برخی نمونه‌های چرم می‌توان برای تهیه کیف استفاده نمود. تولیدکنندگان کیف چرم مصنوعی با توجه به کیفیت این محصول و قیمت چرم مصنوعی برای کیف، از نمونه‌های خاص این محصول استفاده می‌کنند.

نحوه تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی

شاید برای افراد عادی تمایز چرم مصنوعی از چرم طبیعی قدری دشوار باشد، اما افرادی که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت می‌کنند، به راحتی می توانند این دو نوع چرم را از یکدیگر تشخیص دهند.

اگر قدری آب روی کیف چرم مارک بوفالو بریزید، چرم طبیعی مقداری از آب را جذب می‌کند. آب از روی چرم مصنوعی به پایین سرازیر خواهد شد. دو تکه چرم مصنوعی و طبیعی را برش دهید، چرم مصنوعی لبه‌هایی کاملا صاف خواهد داشت. لبه چرم طبیعی قدری موجدار  است. از چرم مصنوعی بوی پلاستیک به مشام می‌رسد. بوی چرم را به خوبی از چرم طبیعی می توان حس نمود. اگر چرم مصنوعی را به حرارت نزدیک کنید، جمع می شود. چرم طبیعی با قرار گرفتن در مقابل حرارت، تغییر شکل نخواهد داد. روی چرم طبیعی و مصنوعی دست بکشید، اگر گرمای خاصی را زیر انگشتان حس کردید، چرم طبیعی و در غیر این صورت چرم مصنوعی است. قیمت چرم مصنوعی برای کیف ارزان‌تر از چرم طبیعی است. طبیعی است که کیف های تولید شده نیز قیمت مناسب‌تری خواهند داشت

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما